niedziela, 13 maja 2012

GP - Post inspiracyjny Gosi 2koty

 Dziś inspiruje Was Gosia, 2koty! Zapraszamy do miłej lektury, a także na Gosi blog.


Serdecznie dziękuję za przyjęcie w grono gościnnych projektantek :)
W ramach inspiracji na wyzwanie z cytatem przygotowałam parę zakładek z czarownicami.




Do pierwszej zakładki użyłam fragment cytatu - inspiracji wyzwaniowej. Stempel "Mary" odbiłam na kilku skrawkach różnych papierów, wycięłam i złożyłam.





Do niebieskiej zakładki wzięłam z tekstu inspiracyjnego miotłę i sunięcie przez powietrze czyli latanie, a o lataniu dodałam cytat z Antoine de Saint-Exupéry'ego.



Razem wyszedł mi dylemat "Latać, nie latać?".
Jak myślicie?
Ależ latać! Do kącika skrapowego, żeby zrobić pracę na wyzwanie :)


Pozdrawia, Gosia

Zapraszam Was do zabawy w wyzwaniu, do wygrania bon o wartości 25zł do zrealizowania w sklepie naszego Sponsora - Magiczna Kartka. Po szczegóły wyzwania zapraszam TU

7 komentarzy: