piątek, 24 sierpnia 2012

Gościnna Projektantka inspiruje - Sylka


Witajcie w piątkowe przedpołudnie :)
Dzisiaj szybciutko przedstawiam Wam iście letnią inspirację Gościnnej Projektantki.

Ponownie miło jest nam gościć na naszym ścinkowym pokładzie 


Witam i na wstępie dziękuję za wyróżnienie mojej pracy. 
Dzisiaj chciałam przedstawić owocową kartkę.

Kocham lato za nasycone kolory, za ciepłe letnie wieczory, za chodzenie na boso po trawie i piasku, 
i za pyszne, soczyste owoce,  z których możemy robić koktajle. 
 Mam nadzieję że ta kartka przypomina Wam choć trochę właśnie taki klimat. 
W swojej pracy użyłam przeróżnych ścinków oraz "owocowych ozdóbek" zdjętych ze słomek...


pozdrawiam Sylka



Prawda, że niezwykle letnia praca?

Mam nadzieję że praca Was zainspirowała i się przyłączycie do naszej zabawy.
Po szczegóły odsyłam Was do tego posta. Do wygrania jest bon na zakupy u producenta Studio75!

Pozdrawiam i wraz z całą ścinkową załogą życzę Wam twórczego weekendu :)

2 komentarze: