piątek, 2 listopada 2012

Witamy nowe Projektantki!

Ogrom zgłoszeń, jakie przysłaliście na naszą akcję poszukiwawczą przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania! Zaglądałyśmy na Wasze blogi, czytałyśmy Wasze listy i głowiłyśmy się... Uwierzcie, ciężko było wybrać! Najpierw planowałyśmy przyjąć dwie spośród Was, ale koniec końców, jak to u kobiet bywa, zdecydowałyśmy się na więcej. Dlatego nasza ekipa wzrośnie do 7 osób!

Dziś przedstawiamy Wam...





Witam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie! Jestem przeszczęśliwa,że trafiłam to zespołu Scrap Ścinek. Moja miłość do ścinek..hi.hi..pojawiła się wraz z powstaniem tego bloga i chyba od początku jestem wierna tej miłości. Naprawdę ogromnie się cieszę,że wraz całym teamem będę mogła Was trochę inspirować i zachęcać,żeby te nasze liczne skrawki znalazły inne miejsce niż kosz. Mam tremę, bo nijak nie potrafię pisać o sobie. Cóż, robótki nie zawsze były moją pasją...nie, wręcz przeciwnie. Nie były. W liceum miałam krótki epizod związany z haftem krzyżykowym.W moim rodzinnym domu, chyba wszyscy po trochu byliśmy rękodzielnikami, bo takie były czasy. Nie było niczego i z tego niczego trzeba było wyczarować coś- mama szyła, babcia dziergała, a mój tata potrafił stworzyć świetny obiad pomimo pustej lodówki. Moja przygoda
z robótkami jako taka zaczęła się kilka lat temu w dość prozaiczny sposób. Dostałam fajny talerz do sera, który w trakcie podróży zwyczajnie się pokruszył się i postanowiłam go naprawić. Zaczęłam czytać, czytać i
tak odkryłam decoupage. Oczywiście, poszłam na kurs, a raczej dwa:-)). I tak ta przygoda trwa...kocham decou wytworki, wszelkiej maści recykling, a teraz też papier i coraz bardziej tusze, mgiełki...i inne takie różności. Dlatego na wyzwanie przygotowałam ścinkowy, mix mediowy notes. Oprócz przeróżnych papierowych skrawków notes ostemplowałam,potuszowałam,popryskałam mgiełką i farbą. Myślę jednak,że śmieciowy notes najgorszy nie jest. Środek jest recyklingowy również.
  

Edi wykonała dla nas mocno mediowy notes. Najpierw pokaże Wam ścinkowe okładki:

A tutaj po mediowych szaleństwach:



 Szczegóły obecnie trwającego wyzwania znajdziecie TU, przypominamy, że do wygrania jest bon na zakupy w sklepie Middia.net!

7 komentarzy:

  1. Aż by się chciało przycisnąć "lubię to!" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację! :)
    Notes jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  3. Edi gratulacje. Notes jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane, dziękuję serdecznie! Wróciłam z Wrocławia naładowana pozytywną energią, pełna zapału do pracy...ale muszę się trochę ogarnąć. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Ediku,,ciesze sie bardzo.Niech Vena cie nie opuszcza .

    OdpowiedzUsuń