wtorek, 26 lutego 2013

Dziś inspiruje IKEMO :)

Witajcie Kochani!

Do końca wyzwania wg. kursu #4 zostały nie całe trzy dni. Dlatego śpieszcie się i dodawajcie swoje prace do  naszego wyzwania! :)
A jeśli nie macie pomysłu na to jak ozdobić bazę serduszko to z całą pewnością zainspiruje Was nasza dzisiejsza Gościnna Projektantka:

Zobaczcie co o sobie napisała:

"Witam,
nazywam się Ola znana również jako Ikemo. Pewnie zastanawiacie się co to za dziwna nazwa ;) Powstała ona jakieś 14lat temu, kiedy to jeszcze nałogowo zajmowałam się Mangą ;) po wielu latach metamorfozy przez rysowanie, włóczenie się i szydełkowanie wydaje mi się, że osiągnęłam apogeum na papierze. Od zawsze wchodząc do papierniczego dostawałam obłędu, a teraz kiedy ten papierniczy przeniósł się do mojego pokoju, jestem przeszczęśliwa. Nie do końca potrafię odnaleźć się w innych technikach niż scrapbooking, ale ciągle staram się rozwijać i próbować sił w nowych wyzwaniach. Obecnie wszelkiego rodzaju kartki i pudełeczka są dla mnie ostoją. Na co dzień jestem dumną nianią parudziesięciu tysięcy kuraków, czekającą na swojego księcia z bajki ;)
Ot i cała ja :)

Pozdrawiam serdecznie i jeśli kiedykolwiek będziecie mnie jeszcze potrzebować, jestem baardzo chętna pomagać :) bardzo lubie do Was zaglądać, macie kreatywną ekipę ;)
Ola"


A oto jej cudowne ścinkowe serduszka:
Zobaczcie jak Ola ozdobiła swoją kartkę ścinkowym kwiatkiem, którego wykonała wg. naszego poprzedniego kursu :) 


A tu druga praca, którą dla nas przygotowała. Tym razem ozdobą stał się motyl oraz ścinkowe kawałki wstążeczek!



Oli dziękujemy za wykonane inspiracje a Was zapraszamy do zgłaszania swoich prac o TU
Czekamy do północy 28.02.2013r.

Pamiętajcie, że każda praca spełniająca zasady naszych wyzwań to szansa na wygranie magicznej nagrody niespodzianki od Naszego Sponsora!;)


Pozdrawiam serdecznie,
Kasia/ComoLaLuz



1 komentarz: