niedziela, 9 sierpnia 2015

Kartkowo, ze ścinkowych paskòw

Moje ścinki to przede wszystkim wąskie paski papieru, które pozostają po wycięciu większych arkuszy. Najwięcej w swojej "kolekcji" mam długich pasków o szerokości mniej więcej 3,5 cm. Zostają mi zawsze po wycięciu kwadratów, które naklejam na bazy 13,5 x 13,5 cm. Zazwyczaj wycinam z nich później drobne elementy - listki, gałązki lub mniejsze tagi. Znajdziecie je m.in. na kartce poniżej. Tym razem jednak wykorzystałam ścinkowe paski także do stworzenia tła kartki. Przycięłam je tylko do odpowiedniej długości, przeszyłam, a brzegi dodatkowo postrzępiłam i potuszowałam. Powstało proste, ale dość ciekawe kartkowe tło ;)


Na paskowym tle ułożyłam kwiatową kompozycję. Wszystkie widoczne na zdjęciu gałązki powycinałam z papierowych ścinek. Ponieważ niemal zawsze rozkładam takie wycinanki na " czynniki pierwsze", wykorzystuję nawet najmniejsze kawałeczki papieru. W końcu żaden kawałek papieru nie może się zmarnować ;) W pracy wykorzystałam też ścinki ze wstążki. Wystarczyły naprawdę niewielkie kawałeczki, żeby ożywić całą kompozycję. 


Mam nadzieję, źe podoba się Wam moją piaskowa kartka i zachęci Was trochę do kreatywnego wykorzystywania papierowych resztek. 

Swoje ścinkowe projekty możecie zgłosić, np. do naszego ścinkowego bingo ---> klik...

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego, słonecznego popołudnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz