poniedziałek, 5 października 2015

Mediowy tryptyk tagowy

Witajcie :)
Jedną z moich ostatnio ulubionych form są tagi. Robię je ostatnio coraz częściej i sprawia mi to coraz więcej przyjemności :) Dlatego dla Scrap Ścinek też przygotowałam tagi - i to aż trzy!


Do ich wykonania wykorzystałam wyłącznie ścinki z przegródki, w której przechowuję ścinki w odcieniach brązu. (Tak na marginesie- przechowuję swoje ścinki właśnie posegregowane kolorami - a Wy jak to robicie? Podzielcie się swoimi patentami ;)


Na wstępnym etapie pracy wszystkie trzy tagi były mniej więcej w podobnej kolorystyce. Do czasu - aż napadłam na nie z mgiełkami ;)



Moje tagi posłużą mi jako zakładki do książek. Mam taką dziwną przypadłość, że często czytam kilka książek na raz - będzie akurat czym zakładać miejsca, w których skończyłam w danym czasie :)


Jak Wam się podoba taki sposób wykorzystania ścinek?
Zachęcam do podzielenia się przemyśleniami w komentarzach :)

Dziękuję za uwagę i życzę miłego popołudnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz