niedziela, 11 października 2015

Podziękowanie

Witajcie. Tak wygląda moja inspiracja na dziś.

Pracę wykonałam z papierów naszego październikowego sponsora - polskiego producenta papierów do scrapbookingu - firmę Bee Scrap, która ufundowała również nagrodę aktualnego do jutra wyzwania ścinkowego Bingo#2.

Ścinki a właściwie paski ścinkowe rozłożyłam warstwami. Między pierwszą warstwę  wplotłam kawałek rafii, co pogłębiło efekt przestrzenności pracy. Wkleiłam kolejne warstwy pasków ścinkowych. Ozdobiłam stempelkami, podkleiłam ozdobną taśmą klejącą w nutki.


W głównej części umieściłam tekturową sowę, pióro i kałamarz oraz usadowiłam na kawałku koronki ścinkowe stokrotki. Wycięty napis, kilka drobnych dodatków w postaci złotego cekina i bardzo drobnych ścinkowych skrawków tu i tam  dopełniło całość oraz dodało uroku pracy.




Jak sami widzicie nawet te najmniejsze skrawki mogą być przydatne. A jak Wy wykorzystujecie swoje ścinki w pracach? Macie na nie sposób? Jeśli nie boicie się ich wykorzystywać w swoich pracach to zapraszam na nasze ścinkowe wyzwania.

Pozdrawiam
Bożena- BBart


1 komentarz:

  1. Świetna i radosna kartka! Jak zwykle podziwiam, że u Was nic się nie zmarnuje. ;)

    OdpowiedzUsuń