czwartek, 21 stycznia 2016

Hello colorful world!

Witajcie. Dzisiaj przychodzę ze scrapem :)

Zdjęcie zostało zrobione kilka lat temu, kiedy to wraz z grupą pozytywnie zakręconych ludzi, uczestniczyłam w akcji O-Platan. Chodziło o ubranie wielkiego drzewa w sweterek. A dziergałyśmy go na bieżąco na rękach. Zdjęcie już po akcji :)

Jako że to miejsce i czas wspominam maksymalnie pozytywnie, to poszalałam z kolorami :D


Praca zrobiona z fantastycznych papierków(Kolekcje Here and now i A little while) i tekturek(serduszka i kwadratowe tło pod zdjęciem) TricksArt, który jest sponsorem naszego wyzwania. Moje ścineczki powycinałam w kwadraty różnych rozmiarów(największe 4x4 cm, ale są też i takie 1x1 cm) i pod napisami zużyłam paseczki. Oprócz tego użyłam kredek akwarelowych, farbowanej gazy, serduszkowe kryształki i lakiery do paznokci.




Uściski!
Amlai


3 komentarze: