wtorek, 29 marca 2016

po-wielkanocnie ...

 Witajcie :)

Jeszcze pozostając w świątecznym klimacie ... pokaże wam dziś na ostatek moje Wielkanocne karteczki :) Obie powstały na całkowicie ścinkowym tle. Do ich wykonania użyłam różnokolorowych pastelowych pasków papierów od naszego sponsora. Dodałam wstążeczki, papierowe koronki i kryształki. Na koniec całość pochlapałam lakierami do paznokci i pokryłam w niektórych miejscach pastą strukturalną. W ten sposób uzyskaliśmy wrażenie "jednolitego tła".




Tekturowe jajka również podkleiłam resztkami papierów. Ażurowe wzory skutecznie maskują ścinkowe łączenia. Pokryłam crackle i dokleiłam do nich motylki. Nie ma tu kwiatów. Ich motyw pojawia się na bazie papieru. Celowo tak zrobiłam. Chciałam by to tekturki i tło grały tu pierwsze skrzypce!



Spokojnego świętowania ...
1 kwietnia - i to nie żart :P - zapraszam was na nasze kolejne ścinkowe wyzwanie.
Tym razem zapodamy wam iście wiosenne KOLORY ...

 Ki



1 komentarz: