niedziela, 13 marca 2016

Wielkanocne inspiracje

Witajcie.

Dziś kolejna porcja inspiracji. W tym miesiącu , jak pewnie zauważyliście są to inspiracje wielkanocne. Z tej okazji przygotowałam dla Was  radosną karteczkę  w wiosennych kolorach oraz utrzymane w tym samym klimacie zawieszki.


Tło mojej kartki stanowią  rozłożone nierównomiernie pastelowe resztki papieru. Centralna część to tekturowe jajo, podklejone kilkoma warstwami  papierowych skrawków różnej wielkości i  przełożone farbowaną gazą. Dolną część stanowi kompozycja kwiatowa ułożona na zielonej kokardce pomiędzy rafią . Górną część wypełnia motylek , dając lekkości pracy oraz kolorystycznie dobrane kryształki.


Na niektórych skrawkach odbiłam i wycięłam stempelkowe motywy kwiatowe. Następnie ułożyłam z nich kompozycję kwiatową przekładając kawałkami gazy.


Aby uzyskać przestrzenny efekt część elementów podkleiłam kostkami 3D. Brzegi pomalowałam białą i różową farbą, do tego trochę chlapnięć ,kilka perełek. I zawieszki gotowe.


Ciekawa jestem jak Wy wykorzystacie swoje papierowe resztki? Macie już pomysł na świąteczną ozdobę? Swoje ścinkowe prace możecie zaprezentować również w trwającym obecnie wyzwaniu BINGO Z TEKTURKĄ

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam



2 komentarze: