środa, 6 kwietnia 2016

Mediowa ramka wiosenna

Przygotowałam dla Was ramkę mediową z wiosenno- motywującym napisem.

Chociaż użyłam na niej sporo ścinków, to trudno zauważyć je na pierwszy rzut oka, co sprawiło, że przez moment zastanowiłam się, czy ramka nadaje się na ten blog ;) Postanowiłam jednak ją tu pokazać a obecność ścinków udowodnić na zdjęciach szczegółów :)


Pracę zrobiłam na panelu malarskim, który pokryłam pastą strukturalną, pokolorowałam różnymi mediami a następnie na środku nakleiłam sporo wydartych kawałków papieru. Te ścinki również potraktowałam tymi samymi mediami. I to sprawiło, że ścinki zlały mi się z tłem, przez co ich nie widzicie ;)

No, ale jednak - o to przecież chodziło ;) One nie miały być widoczne, tylko miały robić fajną fakturę pod napisem. I to zadanie spełniają w 100%.

Zobaczycie to na poniższych zdjęciach:





Wiosenna praca nie może istnieć bez kwiatów ... a przynajmniej u mnie tak jest ostatnio. Dlatego arkusik nimi troszkę otoczyłam.



Jak Wam się podoba takie wykorzystanie skrawków papierowych? :)
Pozdrawiam serdecznie.
Aneta


3 komentarze: