piątek, 29 kwietnia 2016

Ramka z przesłaniem ...


Hej, hej ... ostatnimi czasy zakochałam się w różnego rodzaju ramkach i rameczkach ... szperam więc po targach staroci i wyszukuję a potem najdę im drugie życie :) Dziś maleństwo rozmiarów 6/6 cm. Rameczka miała fajne drugie dno ... niestety nie udało mi się dostać do środka bo śrubki zardzewiały :( Okleiłam ją resztkami papierów ... następnie nakleiłam gipiurę,  koronki - całość mocno zmediowałam. 


W środku umieściłam taga z hasłem: "life well spent is long". Dodałam gazę i motylki, których w ofercie naszego sponsora Skarbnica Pomysłów jest po prostu mnóstwo! Na końcu wszystko jeszcze raz pochlapałam tuszami i lakierami do paznokci.

Rameczka gotowa :)



Kochani przed nami majowy weekend. Udanego wypoczynku !!!  
Jakby ktoś się nudził zapraszamy was do trwającego obecnie 
ekspresowego wyzwania pt "BROSZKA" ---> klik ... 
A na kolejne wyzwanie zapraszam was wyjątkowo 4 maja.

 :* Ki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz