piątek, 27 maja 2016

Lekko mediowy albumik harmonijkowy

W maju naszym sponsorem jest INSTADRUK - fantastyczne miejsce w sieci, gdzie możecie zakupić oryginalne wydruki. Serdecznie polecam korzystanie z oferty sklepu, to naprawdę niesamowita sprawa zobaczyć swoje ulubione zdjęcia w nowej odsłonie. 

Ja spośród oferty INSTADRUK wybrałam małe kwadraty - urocze, niewielkie wydruki o wymiarach 6,5 cm x 6,5 cm z elegancką, białą ramką dookoła. Moje zdjęcia oryginalnie były prostokątne, ale to żaden problem. Zamawiając zdjęcia możecie przyciąć je do odpowiedniego rozmiaru - program, w którym wybieracie zdjęcia do wydruku daje takie możliwości. 

Zdjęcia wykorzystałam do stworzenia mini albumiku:


Albumik to prosta harmonijkowa baza, do której dokleiłam nieco większe okładki. Gruby, biały papier pocięłam na kwadraty, pokryłam je gdzieniegdzie pastą strukturalną i pochlapałam. 



Przykleiłam też papierowe ścinki - kawałki papieru o poszarpanych brzegach, niewielkie tagi i kwiatki. Na kolorowym tle umieściłam czarno-białe zdjęcia, które wyraźnie odcinają się od całości. Taka niewielka forma, pełna ciekawych zdjęć jest moim zdaniem idealna do wykorzystania papierowych resztek. Nie trzeba przecież wiele, żeby ozdobić takie maleństwo ;)


Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój mały album. 

Pozdrawiam serdecznie
Ivy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz