poniedziałek, 23 maja 2016

Niebieski album dziecięcy!

dobry wieczór!
mimo późnej pory chciałam Wam pokazać najnowszy, "jeszcze gorący" albumik dziecięcy :)

 naszym sponsorem w tym miesiącu jest Instadruk, a jako, ze ja na co dzień nie cykam kwadratowych zdjęć :P postanowiłam, w tej nieco innej formie, wywołać zdjęcia, które już dawno czekają na wywołanie :)

i tak powstał album z Małym Chichraczem w roli głównej ;)






dawno już nie robiłam albumu na takiej bazie, tym razem poszło mi szybciej niż zwykle -
zamiast obklejać bazę, po prostu ją pomalowałam i dodałam trochę faktury za pomocą maski!
 za ozdoby posłużyły mi ścinkowe chorągiewki i trochę naklejek - wyszło kolorowo i radośnie :)

sama jestem zdziwiona jak te kwadratowe zdjęcia pasują do takiego albumiku!
pamiętajcie, że jeszcze możecie wygrać pakiet odbitek z Instadruku w naszym majowym wyzwaniu :)

pozdrawiam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz