piątek, 13 kwietnia 2012

#2 Odwaga

Witajcie wiosennie!

My nie zrażamy się piątkiem trzynastego. Osobiście zawsze nastawiam się na pozytywny odbiór tego dnia, do czego i Was zachęcam :))

Pora na drugie wyzwanie. Tym razem zapraszamy Was do dowolnej (ale ścinkowej!!) interpretacji słowa ODWAGA.
Wyzwanie trwa od dziś do 9 maja. 

Przypominamy, że praca może być dowolna: kartka, album, LO, altered art, mixed media, małe formy... Wszystkie elementy papierowe muszą być ścinkowe, oprócz użytej bazy. Zapraszam Was do zapoznania się z zasadami o TU.

Co tydzień wybieramy Gościnną Projektantkę, która wspomoże nas swoją pracą w kolejnym wyzwaniu. A po zakończeniu wyzwania, wybierzemy spośród Was osobę, otrzyma od nas ten o to digi stempelek, a także zasili nas swoją interpretacją w kolenym wyzwaniu!



A oto, inspiracje nasze i Gościnnych Projektantek.

Alexandra stworzyła specjalnie dla Was dwie piękne, patchworkowe kartki. Jedna z cytatem 
Jana Pawła II, odpowiednia na ślub czy rocznicę, chociaż można ja również wykorzystać i na inną okazję. Druga z kartek jest silnie motywacyjna, można przy jej pomocy wesprzeć kogoś, kto boryka się ze smutkami i potrzebuje słów otuchy. Alexandra wykorzystała w niej cytat P. Coelho.





Iwona stworzyła ATC, o wydzwięku patriotycznym, byśmy nie zapomnieli o tych, którzy walczyli na nasz kraj.



Maria/Karmeleiro za to w zupełnie innym temacie skupiła się na odwadze drzemiącej w jej synku. Pierwszy raz na dużym rowerku! Marzec, wiosenne spacery i szaleństwa.

Natomiast  ComoLaLuz przygotowała coś dla Was ze specjalnym przesłaniem!
 Koniecznie przeczytajcie, co ma Wam do powiedzenia.  

"Przygotowałam karteczkę, która jest dedykowana dla wszystkich osób, chcących brać udział w różnego rodzaju wyzwaniach lub konkursach ale boją się, pokazać swoje dzieła.
Na swoim przykładzie wiem, że nie jest łatwo zebrać w sobie siły... - ja np. bałam się, że moja praca nie jest wystarczająco dobra na tle innych i wywoła jedynie pobłażające uśmiechy na twarzach bardziej doświadczonych scraperek...  Z drugiej jednak strony  pomyślałam, że każdy kiedyś zaczyna i nawet mistrzynie scrapbookingu miały swój tzw. "pierwszy raz" ;)


Jak się okazało warto, ponieważ mój wysiłek został doceniony i otrzymałam wyróżnienie za moje pierwsze wyzwanie - #1 patchworkow na tutejszym blogu :D


Do zrobienia karteczki użyłam ścinków papierów, z których stworzyłam dekorację przypominającą rybią łuskę albo płatki - jak kto woli...

Wszystkie elementy są skrawkami - z czego bardzo się cieszę, ponieważ szkoda mi wyrzucać nawet najmniejsze kawałeczki papieru.

Jedynie tło i szara tektury są większe niż wymagane w scrap-ścinkowych wyzwaniach.


Mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować do udziału w kolejnym wyzwaniu i do wykorzystywania swoich scrap-ścinków! :)

  Życzę odwagi w tworzeniu rzeczy pięknych! ;)" 




I oto jej piekna praca! 




Zdjęcia ładujemy przy użyciu Inklinza. Do 09 maja.


10 komentarzy:

  1. Piękne prace! Cieszę się że mogłam gościnnie u Was gościć :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kochane, własnie walczę z inlink :*

    OdpowiedzUsuń
  3. już opanowane :) zapraszam do dodawania prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace ;) Każda inaczej przedstawiona i każda ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne są te prace - poczułam się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda praca inna ale każda odważna i wyjątkowa! :) Zwłaszcza patriotyczne ATC Iwony chwyciło mnie za serce! Jest wspaniałe!

    Cieszę się bardzo, że mogłam przygotować pracę na kolejne wyzwanie :D Łatwo nie było ale jakoś się udało ;)

    PS. Waśnie zauważyłam mały błąd w cytacie, który zamieściłam na wierzchu kartki :/ Za co przepraszam!
    Tyle u mnie zamieszania ostatnio, że ciężko się skupić na czymkolwiek...
    Powinno być: Miej odwagę tworzenia w zgodzie "Z" samym sobą ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można zrobic wiecej prac?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chyba za trudny temat... Dziewczyny co tak mało zgłoszeń??

    OdpowiedzUsuń