piątek, 25 maja 2012

GP - Ewa inspiruje


Witajcie!

Przypominam Wam słowa przewodniego cytatu:

z książki "Równoumagicznienie" T. Pratchetta.

"Babcia słyszała, że wśród młodych czarownic wróciła moda na miotły, ale sama tego nie pochwalała. Człowiek w żaden sposób nie może wyglądać godnie, kiedy sunie przez powietrze na sprzęcie gospodarstwa domowego. Poza tym wiatr był za silny".


Uczepiłam się słów "młoda czarownica" oraz godności wyglądu na miotle. Stworzyłam notes, który był dodatkiem do urodzinowego prezentu dla mojej przyjaciółki. Przyjaciółka uwielbia patchwork, więc ścinkowe wyzwanie idealnie wpasowało się zapotrzebowanie ;-)  Obydwie lubimy pamiętać o wszelkich ważnych datach wśród naszych znajomych. Obserwujemy lub też wypytujemy o różne szczegóły dotyczące upodobań, żeby potem trafić z prezentem i dlatego uchodzimy trochę za czarownice... A tajemnica tkwi w naszych "sekretnikach" - notesach, w których skrzętnie zapisujemy wyniki naszych obserwacji. No i niezależnie od metryki, my czujemy się młode. Tak powstał "sekretnik młodej czarownicy". Grafika, którą tu wykorzystałam, pochodzi z http://graphicsfairy.blogspot.com/, a wydrukowałam ją na ścinku perłowego papieru wizytówkowego.Trzeba przyznać, że czarownica z mojego notesu prezentuje się bardzo szykownie i godnie na sprzęcie gospodarstwa domowego ;-)


Zapraszamy Was do udziału w wyzwaniu, szczegóły TU a do wygrania bon na zakupy w Magicznej Kartce!

3 komentarze: