wtorek, 26 marca 2013

inspiracje GP w wyzwaniu ze stemplem - #1

 Witajcie.

Pamiętacie o naszym wyzwaniu z digistempelkiem Ewy? Nasze dwie Gościnne projektantki wybrane w poprzednim wyzwaniu nie zapomniały! ;)
Przygotowały dla Was fantastyczne prace, które na pewno zainspirują nie jedną osobę.

Zobaczcie koniecznie co kryje się w Wielkanocnym króliku...


 która napisała parę słów o sobie i wykonanej pracy:

"Witam:) Mam na imię Julita - mój blogowy nick to Rachel
kocham kolory, które nas otaczają, kocham je odkrywać i przenosić na swoje prace.....uczę się wciąż dostrzegać to, co ukryte dla naszych oczu....:)
czerpie wiele radości kiedy mogę przełożyć na papier, drewno,  to, co mam w sercu......tworzę nie tylko kartki, albumy, zakładki, pudełka itp, ale od niedawna zakochałam się w technice mix-mediowej, która zaczyna mnie pochłaniać bardzo, bardzo, bardzo:) dlatego kocham wszelakie ścinki i drobiazgi , które dla innych są zbędne a dla mnie tak pożyteczne:)

przygotowałam dla was prace z udziałem digi stempelka Ewy.....powstał Króliczek, który mieści w "sobie" życzenia świąteczne:)  jak to nazwać?- pudełko, kartka?...hmmmm....sama nie wiem...najważniejsze ze użyłam w nim swoje ścinki, które odkładam do osobnego pudełeczka i kiedy tylko mogę zużywam...jestem z tych osób , które nie umieją wyrzucić najmniejszego skrawka, może dlatego , że wiem co to znaczy nie mieć i przez to nauczyłam się cenić to, co mam:)
tak więc świąteczny króliczek ma dla nas niespodziankę -życzenia - "Wesołych Świat":)"
no właśnie...jak to nazwać?- pudełko,
kartka? A może "exploding pyramid"? ;)
 Macie jakieś pomysły? :)
 
A teraz przyszła kolej na ogrom inspiracji od: 
Zobaczcie co napisała o sobie i o swoich kartkach:   
"Bardzo dziękuję za kolejne wyróżnienie mojej pracy i zaproszenie do
pokazania swoich prac. 
Mam na imię Alicja w blogowym świecie Alusiek7. 
Swoją zabawę papierem zaczęłam 3 lata temu, od półtora roku swoje
pracę pokazuję na blogu.To właśnie na "Mojej Polanie" zrodził się
pomysł o założeniu bloga, tam również szukam natchnienia do tworzenia.
 
Kartka z zającem typu schodkowa, ma taki kształt, że łączenie
ścinków jest nie bardzo widoczne, a sam kształt łatwy do zrobienia.
Zając wykonany metodą haftu matematycznego (od którego zaczynałam moją
przygodę z kartkami).
Kolejna z jajkiem typu sheaker box czyli mamy okienko z folią a w środku
przesypujące się króliki i kurczaki.
Niebieska to użycie papierów wizytówkowych które zostają po
przycięciu bazy, z użyciem niebieskiego  tuszu.
Kolorowo zrobiło się przez kilka pasków, zszywanych ze sobą a napis
drukowany na jajku.
Pozdrawiam i życzę wszystkim spokojnych Świąt Wielkiej Nocy :)"

Niesamowite inspiracje przygotowały dziewczyny za co serdecznie im dziękujemy. :) 
A Was zapraszamy do udziału w naszym wyzwaniu, które trwa do końca marca2013r. 
Warunkiem udziały w wyzwaniu jest zastosowanie w pracy stempelka oraz ścinków zgodnych 
z ZASADAMI naszych wyzwań - prosta sprawa! ;)

A dodatkowo mamy bardzo kuszącą nagrodę ufundowaną przez naszego sponsora Artimeno

 
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia/ComoLaLuz 

2 komentarze:

  1. Piękne kartki dziewczyny. Asi króliczek cudowny. Ja też troszkę haftuję, ale nie tak skomplikowane wzory. Wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. ałłłłłłłłłłłłłłłłaaaa...! ale mnie boli serce i oczy... z zazdrości oczywiście, ten wyszywany królik... rzucił mną o podłogę. Piękny, wszystkie prace świetne, mega dawka koloru:)

    OdpowiedzUsuń