środa, 19 sierpnia 2015

Romantycznie ścinkowa kompozycja - DIY

Witajcie :)
Co  miesiąc na naszym blogu pojawiać się będą propozycje wykorzystania wszelakich ścinków w formie kursików. Dziś kolej na mnie. Ciekawym i bardzo popularnym  sposobem na wykorzystanie ścinków jest patchwork- w którym łączymy  małe kawałki papieru o podobnym kształcie w większą całość. Przygotowałam dla Was właśnie taką pracę. Zobaczcie.


Tak wyglądają  moje  ścinki, z których stworzyłam patchworkowe tło. Jak widzicie mają różną wielkość. Rozmieściłam je tak , aby pasowały do kwadratowej bazy.


Na środku ułożyłam kompozycję ze ścinkowych listków i zawijasków, przykryłam kawałkiem gazy i dodałam własnoręcznie wykonane kwiaty - dwa z nich pochodzą z odzysku.



W lewy górny róg wkomponowałam  kolejne ścinkowe elementy tak , aby współgrały ze sobą i tworzyły jedną całość. Dodałam drobne dodatki w postaci perełek i kryształków, W dolnym rogu  na kostkach 3d umieściłam napis podklejony na ścinkowym pasku.


Ścinkowa praca gotowa. Mam nadzieję ,że wiecie już jak wykorzystać swoje  ścinki.
Czekam na Wasze ścinkowe projekty.

Bożena/ BBart

3 komentarze:

  1. Super! Ja ostatnio przekonałam siędo ścinków i powstaje coraz więcej prac z ich użyciem. Czekam na chwile wolnego czasu, aby wziąć w końcu udział w waszych wyzwaniach - na razie tylko śledzę ścinkowego bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały pomysł a karteczka super

    OdpowiedzUsuń