środa, 13 stycznia 2016

WINTER TIME

Witam serdecznie w  nowym roku!
Na naszym blogu szykują się  inspiracje jakich jeszcze nie było. Sami zobaczycie. Styczniowym sponsorem jest sklep Tricks Art. W swojej pracy wykorzystałam papierowe ścinki z kolekcji A LITTLE WHILE , ramkę z napisem WINTER oraz tekturowe gwiazdki. Tło mojej pracy pochlapałam oraz pomalowałam farbami: białą ,niebieską i granatową.Za pomocą maski nałożyłam w różnych miejscach fakturę z gesso.W centralnej części umieściłam na małych warstwach papieru i farbowanej gazy stare zdjęcie z rodzinnego albumu.Wokół górnej i dolnej  części  ramki ,jak również w środku wkomponowałam ścinkowe paski różnych papierów.Dołożyłam tekturowe gwiazdki ozdobione perełkami. Dodatkowo pracę wypełniłam innymi ciekawymi elementami  ozdobnymi a na koniec przypruszyłam brokatem.
Co powiecie na taką zimową inspirację?







Niech ten rok będzie dla Was pełen takich twórczych inspiracji  
- zwłaszcza tych, w których wykorzystacie jak najwięcej  ścinków .
Teraz zapraszam na trwające wyzwanie SPECJALNE, 
w którym należy wykonać ścinkową  pracę według kursu DIY.
A już w piątek rusza nasze kolejne wyzwanie.
Serdecznie zapraszam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz