sobota, 13 lutego 2016

Romantyczne małe formy ...

Witajcie.
Jak co miesiąc dziś porcja nowych inspiracji.
Z racji tego, że w lutym na ścinkowym blogu prezentujemy różnego rodzaju małe formy, ja przygotowałam dla Was mini zakładkę do książki oraz magnesy na lodówkę w wersji romantycznej, z racji jutrzejszego święta. Wykorzystałam do ich wykonania papiery naszego sponsora sklepu Skarbnica Pomysłów producenta papierów Altair Art


Jak wiecie na naszym blogu nie tylko wykorzystujemy różnego rodzaju ścinki oraz skrawki papierowe, ale i wszelakie przydasie. Moja zakładka, jak trafnie zauważyliście powstała z metki sklepowej z ciekawymi bazgrołami i uroczą zawieszką, której szkoda mi było wyrzucić. Czy Wy też tak macie! 

Cała zakładka ma wymiary 10 x 5cm. Mniejszy skrawek  z kolekcji Dreams Come True o wymiarach 7 x 4,5cm usadowiony na kawałku sizalu uzupełniłam drobnymi motywami kwiatowymi  wyciętymi z arkusza Holy Mountains 7/8 i podłożonymi kawałkiem gazy. W centrum dla ciekawszego efektu nierównomiernie rozmieściłam napis -Tu czytam-. Do uroczej zawieszki  wkomponowałam ślicznego motylka wyciętego z  arkusza kolekcji Foggy Dew


Starym magnesom na lodówkę nadałam nowy wygląd. Podkleiłam je kwadracikami różnej wielkości. Największy z nich ma wymiary 5,5 x 5,5cm, średni ok. 4,5 x 4,5cm a najmniejszy inchies  nazywany calineczką- 2,5 x 2,5cm. Moja calineczka to kompozycja gazy i małego motywu kwiatowego.Została umieszczona na kostkach dystansowych w prawej dolnej części magnesu. Lewą górną część zarezerwowałam dla motylka. Całość uzupełniłam dodatkowym elementem w postaci zielonego spinacza. 

Magnes z niebieskim spinaczem to kompozycja małych kwadracików, w którym centrum stanowi niezmienna składowa tego zestawu czyli motyl umieszczony na tekturowym serduszku oraz wspominany już wcześniej drobny motyw kwiatowy, umieszczony oczywiście na kawałku gazy. No i jak Wam się podobają moje magnesy? Od dzisiaj upiększają moją lodówkę :)


Zainspirowani? Zatem do dzieła !
Zapraszam do wzięcia udziału w kończącym się jutro wyzwaniu KOLORY#4

Pozdrawiam 


2 komentarze: