sobota, 19 marca 2016

Paseczkowe tło - DIY

Hej, hej :)

Późnym wieczorem przychodzę do Was z kursikiem na proste tło z pasków papieru, 
które bardzo często zostają po docinaniu do bazy. Najlepiej wykorzystuje się te o szerokości 1 cm :)

Co będzie potrzebne:
- wszelakie paseczki(te długie i te całkiem krótkie)
- kawałek papieru lekko mniejszy od bazy
- nożyczki
- klej


Zaczynamy od wyciągnięcia pasków(czasami segreguję je kolorystycznie, 
gdy chcę osiągnąć jakiś konkretny efekt)


Jak widzicie, mnie się uzbierała całkiem niezła kolekcja :)

Zaczynam zawsze od przyklejenia pierwszego paska po przekątnej


Następnie zakrywamy drugi róg poprzez przyklejenie pasków prostopadle do pierwszego. 
Ja zostawiam pomiędzy poszczególnymi paskami zawsze 1 mm przestrzeni dla lepszego efektu.


I przyklejamy kolejny pasek - równolegle do pierwszego i prostopadle do drugiego.


Analogicznie kolejne, aż do zapełnienia całej kartki :)















A oto gotowy efekt:


Jak chcecie, zawsze możecie użyć jakiejś delikatnej pasty strukturalnej na takie tło, 
pochlapać mediami, co Wam tylko podpowie wyobraźnia :)

A oto mała inspiracja jak wykorzystałam tła:


Przygotowałam dla Was też małego gifa z etapów powstawania:


Pozdrówki :)
Amlai


6 komentarzy:

  1. Gotowa jestem przyciąć kartki, by takie paseczki powstały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością :) Koniecznie się pochwal :)

      Usuń
  2. Świetny kursik :) Paski to trendy w modzie tego roku. Czas na trendy w scrapbooking'u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, wspaniały efekt - mi też zawsze zostaje całe mnóstwo takich ścinków - pomysł wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń