środa, 16 maja 2012

GP - Ela17 inspiruje!

Witamy Was w  środę,

dziś zainspiruje Was Ela i jej interpretacja cytatu pochodzącego z książki "Równoumagicznienie" T. Pratchetta.

 "Babcia słyszała, że wśród młodych czarownic wróciła moda na miotły, ale sama tego nie pochwalała. Człowiek w żaden sposób nie może wyglądać godnie, kiedy sunie przez powietrze na sprzęcie gospodarstwa domowego. Poza tym wiatr był za silny".

Przypominamy Wam o trwającym wyzwaniu, którego szczegóły znajdziecie TU. Przypominamy, że do wygrania jest bon o wartości 25zł na zakupy ufundowany przez producenta Magiczna Kartka.  A teraz przeczytajcie, co Ela napisała o swojej pracy:

Kartkę zrobiłam z resztek papierów-bo nic nie umiem wyrzucić. Zostawiam resztki, bo mogą się nawet przydać do dziurkowania małym dziurkaczem. .Jak tylko przeczytałam cytat to tysiąc myśli mi przeszło przez głowę miałam różne pomysły ale musiałam sie dostosować do materiałów jakie mam i wyszła taka właśnie kartka. Myślę że oddałam moją propozycję jak umiałam najlepiej. 



Dziękujemy Eli za inspirację, zapraszamy Was w odwiedziny na jej blogu!

5 komentarzy:

  1. baaaaaaaardzo mi się podoba!!! kolorystyka super.. a te brokatowane czarownice i nietoperze to już zupełne mistrzostwo!!! i przeszycia...
    no miód!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. CZarownica jest naj...a u Ciebie zupełnie jak u mnie,nic się nie zmarnuje, bo wszystko może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  3. czarownica na miotle jak prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szałowa :)
    Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ urocza "czarodziejka" :)

    OdpowiedzUsuń