środa, 13 czerwca 2012

GP - Fairy Witch inspiruje

Wita was Fairywitch - dlaczego tak ? Bo to najlepiej określa mnie jednym słowem. Scrapbookingiem zajmuję się od ponad roku - pokazała mi go moja siostra, której jestem bardzo za to wdzięczna.. do tej pory nie umiałam się odnaleźć artystycznie, troszkę malowałam, troszkę rysowałam, troszkę szyłam, dziergałam i wiele innych .... Teraz mam swoją dziedzinę i na pewno jej nie porzucę. Właśnie zakładam firmę i będę rozpowszechniała swoją pasję :) Mam nadzieję że zarażę wiele osób i wspólnie stworzymy lepszy kawałek rzeczywistości. Zapraszam zatem do wyzwania !!

Ścinki - ścineczki ach - ścinków ci u mnie dostatek gdyż mam cały kantorek nimi zawalony hehe - moja córcia uwielbia mi robić porządki, a uwierzcie mi na słowo, że wtedy już ciężko o to aby znaleźć coś poza ścinkami :D


One są jej ulubionymi zabawkami kreatywnymi.
Od dawna zastanawiałam się "do czego te tagi?" - wszędzie o nich dużo ale nic konkretnie i w sumie nigdy nie miałam jakoś potrzeby ich robić i nie miałam ich do czego wykorzystać, jednak ten czas minął i kolejne tygodnie fascynuję się właśnie tagami, robię tagowe zakładki, tagowe albumiki, tagowe dodatki - a te ostatnie lubię najbardziej. Nic piękniejszego jak kartka okolicznościowa z jakimś tagiem w środku - niespodzianką.
Tym razem użyłam do wykonania mojego taga ścinków z ALMANAC - robiłam z tych papierów album.
Pozostałości po tych cudnych papierach na pewno są zbyt cudne aby je wyrzucać!
Oto mój twór :






Naszym Sponsorem w tym miesiącu jest Sklep ScrapArt. Wyzwanie trwa do północy 4 lipca. Zapraszamy Was do zabawy, czeka atrakcyjna nagroda oraz co tygodniowy wybór Gościnnej Projektantki! Szczegóły znajdziecie TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz