sobota, 6 października 2012

Inspiracje Gościnnej Projektantki - BBart

Witajcie sobotnio :)
Ciekawa jestem czy scrapujecie?

Przedstawiamy Wam dzisiaj łyk inspiracji od Bożeny - BBart.


Bożena swoją pracę wykonała w oparciu o....
Oddaję głos autorce pracy
"Przedstawiam moją inspirację na aktualny temat.
'Z kawałków kolorowych gazet, koronki i bombonierkowej podkładki stworzyłam karteczkę urodzinową.

Dodałam kilka kwiatuszków i przeszyłam boki.Oto efekt końcowy mojej pracy."

Bardzo mi się podoba połaczenie koronki z kolorowymi gazetami.
Jak widać Wasza pomysłowość nie zna granic.

Skoro mamy weekend to zachęcamy Was do twórczego spędzenia czasu.

Nasze obecne wyzwanie trwa do 24 października, czasu więc jest sporo.
A i nagroda od naszego sponsora Rapakivi bardzo ciekawa.

Pozdrawiamy weekendowo.
Załoga Scrap-ścinek :)

2 komentarze: