sobota, 29 sierpnia 2015

pasteLOVE ...

Pamiętacie naszą pierwszą paletę kolorów ---> klik... Delikatna, ulotna, pastelowa ... wciąż za mną "chodzi". Postanowiłam więc wyszukać jeszcze raz ścinki w tym samym zestawieniu i zaszaleć.


Różnej szerokości paski papierów poukładałam na siebie na przemian w sumie bez jakiegokolwiek schematu. Tak jak brałam. Potem w ruch poszły media: pasta strukturalna, farby akwarelowe, lakiery do paznokci. Uwielbiam te zabawy!


Na uzyskanej w ten sposób "bazie" w górnym rogu skomponowałam delikatną i pełną kobiecego uroku kwiatową kompozycje z różnej wielkości kwiatów, tekturki, i resztek pasujących kolorystycznie wstążeczek. Tu i ówdzie nakleiłam dodatkowo kilka perełek. Całość jeszcze raz schlapałam by uzyskać jednolitość kompozycji.


Pozdrawiam was i zapraszam 1 września na nasze kolejne ścinkowe wyzwanie.
Tym razem KOLORY :)
 Ki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz