czwartek, 13 sierpnia 2015

Ścinkowa Elegancja

Witam .
W poprzedniej mojej inspiracji ścinki stanowiły tło. Tym razem postanowiłam je trochę bardziej wyeksponować. Zobaczcie jak kilka dobranych skrawków papieru nadaje ton całej pracy i stanowi zgraną całość. Odpowiednio  dopasowane kolorystycznie  ścinki,  naklejałam  na siebie warstwowo. Między nie wkomponowałam kawałek koronki.  Dodałam przygotowane  ze ścinków kwiaty, oraz  stemplowaną  lalę, której sukienka to odnaleziony skrawek  starej kolekcji.



Co Wy na to?
Zainspirowani?

Nie bójcie się wykorzystywać w swoich pracach poszarpanych skrawków oraz mieszać ich z intensywnymi kolorami, bo to właśnie one sprawiają, że  praca jest ciekawa i wyjątkowa.

Przypominam o kończących się jutro  wyzwaniach - 
to ostatni moment by zgłaszać swoje ścinkowe projekty, również materiałowe!

Pozdrawiam Bożena / BBart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz