wtorek, 10 listopada 2015

Kartka ze ścinkową choinką

Czy już rozpoczęliście przygotowania do Bożego Narodzenia? Ja powoli, od czasu do czasu, przygotowuję sobie świąteczne kartki. Dziś pokażę Wam jedną z nich, z choinką, która powstała z papierowych resztek.


Żeby stworzyć choinkę przygotowałam prosty schemat - narysowałam na papierze trójkąt równoramienny, a następnie podzieliłam go na cztery części. W ten sposób powstały szablony, które posłużyły mi do odrysowania fragmentów choinki na papierowych ścinkach. Kawałki papieru dodatkowo obszyłam. Dorobiłam też pieniek - prostokątny kawałeczek papieru. Całość lekko potuszowałam, pomazałam lekko złotą mgiełką i ozdobiłam wyciętymi z papieru śnieżynkami oraz półperełkami. 

Choinka z bliska wygląda tak:


Kartka jest dość prosta, ale mam nadzieję, że sprawi radość obdarowanej osobie. 
A Wy co o niej sądzicie?

Pozdrawiam serdecznie, Ivy

3 komentarze: