niedziela, 17 stycznia 2016

Once Upon A Time - LO wspominkowe

Witajcie :)

Chciałabym Wam dziś pokazać LO, które miałam przyjemność skleić wykorzystując świetne papiery i tekturki marki TricksArt, która w styczniu sponsoruje nasz blog :)

Jest to LO, w którym wspominam trochę daaaaaawne czasy ;) Zdjęcie przedstawia moją córeczkę w wieku kilku miesięcy.. Teraz jest to już 5-letnia panna, ale tamte dni wydają się być tak niedawno. Jak ten czas szybko płynie ...


Moje LO skleiłam na białej bazie na którą nakleiłam ścinki z papierów z kolekcji TricksArt - Turquoise.


W mojej pracy wykorzystałam też Tricksowe tekturki: element ramki oraz serduszka a także napis.


Zdjęcie podkleiłam na kosteczkach dystansowych, ozdobiłam koronką oraz perełkami w płynie.


Całość pochlapałam czarnym i białym Splash!em :)
LO gotowe! :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz