środa, 25 maja 2016

Wakacyjny album na bazie kopert

Hej hej :)
Chciałabym dziś Wam pokazać albumik wakacyjny, w którym umieściłam zdjęcia z zeszłorocznego wyjazdu. Wszystkie zdjęcia jakie wrzuciłam do tego albumu zostały wydrukowane u naszego sponsora - firmy Instadruk. Do tej pory nie wywoływałam zdjęć w takiej formie, ale myślę, że od teraz to się może zmienić :)


Bazę albumu skleiłam z kopert, które następnie okleiłam papierem do scrapbookingu. Dodatkowo strony ozdobiłam stemplowaniem, taśmami washi i maziajami zielonym pisakiem :)




Koperty nie wszędzie zakleiłam, gdzieniegdzie zostawiłam je w naturalnej postaci tworząc kieszonki na dodatkowe karty albumu:



Pod niektórymi zdjęciami umieściłam małe tagi na zapiski:



Ciekawa jestem jak podoba Wam się taki ścinkowo - kopertowy album?
Jeśli też takie tworzycie podzielcie się linkami do nich w komentarzach :)

Pozdrawiam niedzielnie i życzę Wam miłego dnia :)
Shraddha


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz