niedziela, 11 grudnia 2016

GDT - świąteczne inspiracje (10)



Jestem Gośka, ale w internecie możecie mnie znaleźć pod pseudonimem Wycinajka. Od wielu lat, zajmuję się rękodziełem. Najpierw był to haft krzyżykowy. Potem miałam etap tworzenia filofunów i bransoletek (przede wszystkim robionych metodą kumihimo) i ozdób świątecznych wykonanych metodą karczoch. Scrapbookingiem zaczęłam interesować się w połowie 2013 roku. I od tego czasu w wolnych chwilach staram się rozwijać w tym kierunku. Na początku tworzyłam głównie kartki okolicznościowe oraz foldery CD. Później doszły notesy, przepiśniki. A teraz od pół roku uczę się robić prace związane z mixed-mediami. Są to głównie bejtramy, ale od czasu do czasu także ramki. Muszę się Wam przyznać, że uwielbiam zajmować się scrapbookingiem! Zawsze, ale to zawsze jest tak, że każda praca wychodzi inaczej niż się spodziewałam na początku. Najbardziej jednak podoba mi się to, że z każdą zrobioną pracą człowiek się rozwija.. uczy czegoś nowego. A odkąd staram się rozwijać w kierunku prac z mixed-mediami jest to dla mnie jeszcze większa zabawa!

I właśnie jedną z takich prac chce Wam dzisiaj pokazać na blogu scrap-ścinki  
Jest to świąteczna ramka z mixed-mediami.  


Do jej zrobienia użyłam:
- ramki ze sklepu IKEA
- ścinków papierów świątecznych Galerii Papieru
 - pasty strukturalnej
- szarej farb
- lakierów do paznokci

- masek (gwiazdki i kółka)
- kredek pastele zielonej, czerwonej, szarej
- mikrokulek
- obrazka świątecznego UHK Gallery
- taśmy ozdobnej nutki
- brokatów, cekinów i innych dodatków

Z reszty ścinków (tych ciut większych schowanych w szufladzie) zrobiłam girlandę z gwiazdkami. Gwiazdki są dwustronne. Niestety był to pełen "spontan" i choć zrobiłam girlandę to w ścianie nie mam haczyków aby ją zawiesić. Wstępnie więc powiesiłam girlandę na haczyku (pozostałości po rolecie okiennej) i karniszu. Teraz pozostaje mi jedynie wziąć wiertarkę i zrobić kilka dziur ;).
Na koniec chce Wam życzyć
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku,
oczywiście życzę Wam też dużo przydasi od Świętego Mikołaja ;)
Pozdrawiam
Wycinajka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz