piątek, 25 stycznia 2013

Inspirujemy kwiatowo

Witajcie Kochani!

Jeśli jeszcze nie zgłosiliście swojej pracy do naszego wyzwania wg. kursu 3#.
Dzisiaj pokażemy Wam prace inspiracyjne naszych Gościnnych projektantek, które na pewno Was zainspirują. :)

Dziewczyny korzystając z KURSU Ewy na ścinkowego kwiatka stworzył wspaniałe kartki.

Zresztą nie przedłużając..
Zobaczcie co napisała o sobie i o swojej cudownej pracy

VAIRATKA

Nazywam się Agata Blicharz, w sieci znana jako vairatka. Od prawie sześciu lat jestem pełnoetatową "kurą domową", mamą Stasia (5,5) i Zosi(rok). Scrapbooking poznałam pod koniec 2009 r. i wciągnął mnie na dobre. Ale uważam to za dobre uzależnienie ;) Od kiedy pamiętam - zawsze coś "tworzyłam" i dzień bez "stworzenia" czegokolwiek - uważam za stracony.

Najbardziej lubię robić dziecięce albumy, albumy ślubne, no i oczywiście kartki przeróżne. A ostatnio polubiłam LO - w końcu... Lubię poznawać nowe techniki, szukać i eksperymentować. Oprócz scrapbookingu - szyję, haftuję, trochę szydełkuję, próbuję sutaszu. Craftowanie jest dla mnie najlepszą formą odstresowania, odskocznią od codziennych problemów, których niestety niemało...

Do zrobienia kartki użyłam kilku niewielkich fragmentów papieru - największy niebieski pozostawił po sobie ścinki, bo ma wycięty fragment ukryty pod różowym papierem ;). Z różowego zostały odcięte w rogach trójkąty - skrzętnie zachomikowane. Ramka wycięta z niewielkiego fragmentu - kółko ze środka odłożone - przyda się później. A kwiatek powstał z 20 płatków, wygniecionych i zawiniętych na szydełku - najlepiej mi się gniecie płatki kwiatowe właśnie na grubym szydełku ;), a środek wypełniły "śmietki" zgarniete z biurka - pozostałości po wycinaniu różowej ramki :)



Kolejną Gościnną Projektantką jest dziś

AGAPA

Zobaczcie jaką wspaniałą kartkę stworzyła! Iście zimowa - wygląda jakby była zmrożona lodem! :D

Witajcie; bardzo mi miło po raz drugi inspirować jako GP na scrapścinkowym blogu. Mam na imię Agnieszka i rękodzieło to jest to, co leży głęboko w moim sercu. Nie mam swojego stylu, dlatego chętnie poznaję nowe techniki i formy przestrzenne. Prace z wykorzystaniem ścinków, różnych materiałów recyklingowych oraz 3D zawsze są dla mnie ogromnym wyzwaniem.

Dziś przedstawiam ścinkową " Mroźną zimę ". Tło z pozostałości po wycinaniu śnieżynek pomalowałam białą rozcieńczoną farbą akrylową, porwany przez moją córkę ręcznik papierowy zwinęłam i powstały gałązki na których usiadły dwa ptaszorki wygrzebane w koszyku ze skrawkami, kawałek gazy, drobne kawałeczki srebrnej foli, kilka perełek na skręconym druciku a całość dopełnia mroźny kwiatek wykonany wg kursiku Ewy:) Trochę płatków mi zostało więc zrobiłam z nich niby listki na gałązkach. Skrząco, srebrzyście, mroźnie i malowniczo zapraszam do wspólnej zabawy:]



Ach, dziewczyny bardzo się postarały za co najmocniej dziękujemy.
Z zachwytem podziwiamy kwiaty, które wykonały. :D

Chcąc dozować napięcie i Waszą ciekawość, dopiero jutro zaprezentujemy Wam dwie a może nawet trzy wspaniałe prace naszych kolejnych Gościnnych projektantek! ;)

A teraz moi drodzy zabierajcie się do pracy i zgłaszajcie swoje cudowne kwiatowe dzieła! :D

Macie jeszcze trochę czasu do 31.01 i niepowtarzalną szansę na wygranie super nagrody od naszego sponsora!

Zakupy w sklepie Scrapgaleria za kwotę 50zł to nie lada gratka!


Myślę, że doskonale już o tym wiecie ale tak na wszelki wypadek.. ;)
Pamiętajcie aby zgłaszane prace były zgodne z ZASADAMI obowiązującymi w naszych wyzwaniach.

Zapraszamy serdecznie jutro po kolejną dawkę wspaniałych inspiracji!

3 komentarze:

  1. Ale piękne prace, oba kwiatki to mistrzostwo najwyższej klasy...
    Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace. Błękit z różem taki słodki, a zima baardzo mroźna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, po prostu pięknie...

    OdpowiedzUsuń