niedziela, 27 stycznia 2013

Kolejna dawka kwiatowych inspiracji ;)

Witajcie!

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dzisiaj przedstawiamy kolejne dwie Gościnne Projektantki :)
Niezwykłe, że kwiaty użyte w ich pracach są wykonane wg. jednego KURSU a każda z nich jest zupełnie inna i wyjątkowa!

Pierwszą  z naszych GP jest:


Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i zaproszenie jako Gościnna Projektantka.
Przesyłam zdjęcia prac z kwiatkiem wg. kursu. Nie mogłam się zdecydować więc są dwie karteczki.
Kwiatki spryskałam mgiełką w płynie dlatego tak błyszczą, trochę tuszu, przeszyć i oczywiście ścinki.

Pozdrawiam serdecznie :)
Alicja




 

Co Wy na to? Jesteście zaskoczenie jakie różne kwiaty mogą powstać na podstawie jednego kursu?

A teraz jeszcze jeden równie piękny i niepowtarzalny kwiatek wykonany przez  naszą kolejną Gościnną Projektantkę:

  

Zobaczcie co napisała o sobie i swojej pracy Jola: 
  
Witajcie, nazywam się Jolanta Jachowicz ale w blogowym świecie znacie mnie jako jolę_zolę. Moje życie to rodzina i scrapowanie (choć i zawodowo pracuję, ale staram się pracą zawodową żyć jedynie 8 godzin dziennie maksymalnie przez 5 dni w tygodniu). Jestem żoną męża mego i mamą trójki rozrabiaków: najstarszy synek ma siedem lat, bliźniaki wczoraj skończyły lat cztery :) Papierki pokochałam dokładnie dwa lata temu kiedy to postanowiłam zrobić pierwszą karteczkę na Dzień Babci... Zrobiłam ją i wpadłam po uszy, ale kompletnie tego nie żałuję, scrapowanie mnie uspokaja, wycisza, daje mi siłę. Żałuje jedynie tego, że doba jest tak krótka a organizm tak szybko się męczy... Gdybym mogła scrapowałabym w każdej wolnej chwili {mężu,tego nie czytaj :):):)}
I ja zrobiłam karteczkę z kwiatkiem według kursu Ewy.
W pierwszej wersji założyłam, że zrobię urodzinową pracę ze
zdjęciem bliźniaków, ale kiedy rozpakowałam dopiero co dostarczoną
kolekcję UHK Gallery "My Dear Watson"postanowiłam na jeden z
papierów z tej kolekcji na chwilę przykleić dawno kupioną taśmę
papierową z czaszkami (później zastanawiałam się dlaczego ja ją w
ogóle zamówiłam), żeby sprawdzić jak będą ze sobą
współgrać.
I nawet mi się to towarzystwo spodobało, jednakże postanowiłam na
razie je rozdzielić. 
Zdziwiłam się, ponieważ mi się to nie udało, taśma odklejała
się razem z papierem...
No cóż, stwierdziłam, że zrobiony dzień wcześniej ścinkowy
kwiatek według kursu Ewy także do tego nierozerwalnego towarzystwa
pasuje i postanowiłam coś z tym fantem zrobić.
To coś, to właśnie taka oto dość nietypowa karteczka... Co prawda
z napisem, ale mało sugerującym okazję do jej wręczenia...
Mnie się ona i tak podoba:)Mam nadzieję, że i wam przypadnie do
gustu (bo po cichu Wam powiem, że męża wprowadziłam w zakłopotanie
pytając co o niej sądzi, hihihiihhi...).
Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
 



Wczoraj mieliśmy dwie zimowe kartki a dziś kolejne w zupełnie innej stylistyce i na inne okazje. Niezwykle inspirujące i starannie wykonane! Dziękujemy Wam nasze Gościnne Projektantki za czas jaki poświęciłyście na wykonanie tak cudownych prac. :D


Myślę, że po obejrzeniu wczorajszych i dzisiejszych inspiracji nabierzecie ochoty na wykonanie swojego ścinkowego kwiatka :)
Na Wasze prace czekamy jeszcze cztery dni do 31.01 do północy!

TU zgłaszajcie swoje prace - na pewno zajrzymy do każdego z was żeby zobaczyć co stworzyliście :)

Pozdrawiamy serdecznie - Zespół Scrap-Ścinków!

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz