piątek, 1 lutego 2013

Wyzwanie Karnawał w Rio

Witajcie :)
Dziś zabieramy Was w nieco cieplejsze rejony, gdzie trwają przygotowania do chyba najbardziej znanego karnawału na świecie. Mianowicie przenosimy się do Rio de Janeiro :) 

W tym wyzwaniu chcemy, żebyście przygotowali dla nas ozdobę karnawałową. 
Nie może to być kartka, scrap, ramka, magnes, zaproszenie, tag, ... 
Chcemy, żeby było to coś, co możecie ubrać, wziąć ze sobą na bal. Może maska, ozdoba do włosów, wachlarz? Zaskoczcie nas :)
Przypominamy, że uwielbiamy ścinki i tylko takie prace mają szansę na wyróżnienie i nagrodę. Dozwolone jest użycie wszelakich mas plastycznych.

A teraz prace naszych projektantek:

ComoLaLuz
i jej wachlarz


i jej wachlarz

i jej kotylion do przypięcia


i jej maska z masy plastycznej


i ja - Amlai
z maską ze ścinków i pomalowanymi tekturkami



A tym razem sponsorem naszego wyzwania jest...


Zwycięzca wyzwania dostanie taki zestaw:
Dodatkowo 20% rabatu na jednorazowe zakupy produktów Dolina Tęczy.

I jak? Zaszalejecie w karnawale z nami? :)


Wyzwanie potrwa do 15. lutego do północy. 
Prace zgłaszamy za pomocą żaby. 
Przed zgłoszeniem pracy prosimy o zapoznaniem się z zasadami wyzwań TUTAJ


7 komentarzy:

  1. Super wyzwanie! Chyba się z kuszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy :) Już zacieramy łapki żeby zobaczyć Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurka Felek jakby to powiedziała moja koleżanka, ale cudeńka... ja to mam w planie udekorować apaszkę a'la hinduska kółkami ze ścinek ale to żaden frykas... chociaż kiedyś wycinałam kółka - łuski na rybi ogon dla Syrenki i zszywaczem doczepiałam do takiego wojskowego komina był tak długi że mogłam od szyi do stóp w nim być. Wszystko świetnie ale jak to ubrałam to się okazało że zszywki tak drapią mi nogi że niestety cała praca poszła na marne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, koniecznie się pochwal! A za przyczepianie łusek - podziwiam :)

      Usuń
  4. Karnawał w Scrapścinkach to przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze usunąć moja pracę

    OdpowiedzUsuń