niedziela, 17 lutego 2013

Wyzwanie wg. kursu #4 - Ścinkowe serduszko

Moi Drodzy!

Walentynki już za nami ale wokół Was na pewno jest wciąż wiele miłości, czułości no i oczywiście serduszek ;)
My chcemy jeszcze na chwilę zatrzymać ten klimat i zaprosić Was do nowego wyzwania zainspirowanego moim kursem na  ścinkowe serduszko.

Na pewno widzieliście już post z tym kursem.
Część z Was nawet już wykonała i pochwaliła się nam swoimi dziełami!
Za co najserdeczniej dziękujemy! :D

Wiem, wiem trochę późno.. Walentynki już minęły ale...
Przekonajcie się jednak sami, jak uniwersalny jest taki składaczek!
Z całą pewnością posłuży Wam nie tylko na te jedną okazję.

I właśnie to jest zadanie dla Was! Zróbcie kartkę serduszko wg. TEGO KURSU.
I pokażcie nam Wasze pomysły!
Jedynym warunkiem jest ozdobienie bazy za pomocą ścinków nie większych niż 5x10cm.

Kochani! - do dzieła! 
Pokażcie nam swoją miłość do ścinków!!! ;) 

A teraz przyszedł czas na nasze inspiracje:


AMLAI


ComoLaLuz
EDI



EWA

Zapraszam zatem do wspólnej zabawy, bo czeka na Was świetna nagroda!
My już wiemy jaka ale nie powiemy! ;)

Będzie to nagroda niespodzianka od naszego sponsora,

MAGICZNEJ KARTKI !!!


Pamiętajcie, że Luty jest krótkim miesiącem dlatego macie troszkę mniej czasu na przygotowanie pracy.
Ale nie martwcie się, kurs jest prosty i przyjemny do wykonania więc na pewno dacie radę!

Wyzwanie trwa do 28 lutego do północy
 Zdjęcia dodajemy przez inlinkz.com

Dziękujemy i zapraszamy bardzo serdecznie,
Zespół scrap-ścinków
 

8 komentarzy:

  1. Czy linki które podałam pod kursem są ważne czy muszę je na nowo wklepać pod tym postem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko ścinkowe, tym razem przy użyciu taśm washi wykorzystałam na kartce tutaj: http://asiscrapki.com.pl/wordpress/2013/02/walentynki-na-serio/

      Usuń
    2. Tak. Są ważne, bo robione według naszego kursu :) Możesz nakarmić żabkę swoimi linkami :)

      Usuń
  2. To i ja swoje dorzucę ;-)))
    Super się robiło to serduszko...
    Świetny kursik ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wg waszych ścinkowych kursików wykonywałam już choinki i serduszka, wyszły super wzięłam się za jajeczka i zrobiłam sobie jajka ścinkowe na kartki wielkanocne - moje pudełeczko nie pęka w szwach a efekt superowy i jaki eco oszczędnościowy, pokażę niebawem moje jajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fantastycznie Asiu! bardzo się cieszymy, że ścinki się przydają i czekamy na Twoje prace :D

      Usuń
    2. Podsyłam link z jajecznymi ścinkami
      http://asiscrapki.com.pl/wordpress/2013/02/z-owieczka/

      Usuń
  4. zrobiłam ...... pędzę sfocić i wstawiam :) KURSIK fantastyczny, choc wykonanie tego maleństwa było nie lada wyczynem hi hi ...

    OdpowiedzUsuń