środa, 7 grudnia 2016

GDT - świąteczne inspiracje (07)

Witajcie. Nazywam się Krystyna, w scrapowo-blogowym świecie znana jako „krystynas”. Od 5 lat prowadzę bloga „Krystynas i jej papierowy świat”, na którym prezentuję głównie kartki. Moje kartkowe prace powstają zazwyczaj w sposób bardzo uporządkowany - taki „od linijki”. Lubię również tworzyć prace czyste i przejrzyste z niewielką ilością dodatków w stylu clean&simple. No i uwielbiam wyzwania i  prace z mapkami – dla mnie to nieskończone źródło inspiracji.

Bardzo serdecznie dziękuję dziewczyną z zespołu Scrap Ścinki za zaproszenie. Cieszę się, że mogę tutaj z Wami być. Dziś w ramach gościnnych inspiracji przygotowałam świąteczna kartka z motywem patchworkowej kratki. Wykorzystałam kawałki papierów z kolekcji „Królowa Śniegu” - kwadraty o wielkości 2,5 cm w odcieniach niebieskości. 



Całość przyozdobiłam tekturką, gałązkami i liśćmi ostrokrzewu.  


Do kompletu powstała bombka z papierowych kółek, również z wykorzystaniem ścinków.


Dziewczyny dziękuję za gościnę, a wszystkich 
czytelników bloga ciepło pozdrawiam.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz