poniedziałek, 9 lipca 2012

GP - Siwka inspiruje

I jak, czy upały dają się Wam we znaki? Macie siłę i chęci na robótkowanie?

Dziś swoją inspiracją zachęca do zabawy Siwka.

"Witam serdecznie. Jestem Siwka i scrapbookingiem, czy jak wolę to nazywać samowolką twórczą zajmuję się od 4 miesięcy, kiedy założyłam bloga. Przypadły mi do gustu wyzwania scrap-ścinków, ponieważ pozwalają na użycie wyobraźni, na kreatywność i swobodę twórczą. Lubię prace nietypowe, gdzie o ich wartości decyduje oryginalny pomysł i jego wykonanie. Staram się eksperymentować, chociaż nie zawsze efekty powyższego mnie zadowalają.

Eksperymentowałam też przy pracy na wyzwanie z kwiatem ścinkowym. Pierwszy raz poprzyklejałam ścinki materiałowe, resztki koralików i resztkę z wykrojnika (nie własnego niestety;) na papier do akwareli, pomalowałam gesso, na to akwarelki dla dzieci i ekolina, potem znowu zamalowałam gesso, bo mi się nie podobało, ponownie akwarelki ;) i w końcu doszłam do ostatecznego tła. Chciałam, żeby praca była "baśniowa", dlatego kwiat miał być delikatny. Użyłam do niego resztek z papieru czerpanego i papieru scrapowego, pogniotłam i potuszowałam. Na końcu dodałam ćwiek, wrzucony mi na zlocie do torby jako gratis, nie pamiętam przez kogo nawet, ale dziękuję, bo przydał się bardzo ;). Temat ten zainspirował mnie również do stworzenia broch z resztek materiałów. Często trzymamy w domu niepotrzebne stare apaszki, czy bluzki, których  żal wyrzucić. Jeśli mają ciekawy materiał, można wykorzystać je do stworzenia wielu rzeczy. "



Broszki:
Dziękujęmy Siwce za wspaniałe inspiracje, zarówno te scrapowe jak i broszkowe. Zajrzyjcie również na blog Siwki! A także zachęcamy Was do udziału w piątym już wyzwaniu, w którym możecie wygrać nagrodę ufundowaną przez naszego Sponsora - Rapakivi! Szczegóły znajdziecie TU

3 komentarze:

  1. Prześliczna praca- cudne tło, a kwiatek naprawdę jak baśni. Broszki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła praca!!! Świetne tło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod mega wrażeniem pracy Siwki! Trudno uwierzyć, że zajmuje się scrapbookingiem zaledwie od 4 miesięcy. Praca jest cudowna, baśniowa i oryginalna! Podziwiam! :)
    Broszki równie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń