wtorek, 13 października 2015

Scrap SYRKI ...

Witajcie :)
Niestety nie udało mi się skończyć zaplanowanego na dziś albumu ze ścinek z papierów z kolekcji Bee Scrap, ale nic straconego - album poczeka - a ja pokażę wam ... scrapa :) Tak tak kochani okazuje się, że można stworzyć scrapa ze ścinek!
Ten powstał w całości z rożnej wielkości skrawków, które nakleiłam na starą gazetę formatu 30x30 cm. Kolor przechodzi tu płynnie jeden w drugi. Dzieje się tak dzięki temu, że poukładałam ścinki według odcieni, ale i dzięki mediom, których użyłam tu naprawdę, naprawdę mnóstwo ... chlapałam chlapałam i chlapałam :P Zastosowałam głównie białą farbę temperę, akwarelki i lakiery do paznokci (amarantowy i turkusowy - moja ulubiona kompozycja barw).


Ponieważ tło samo w sobie jest już elementem dekoracyjnym zdecydowałam się na delikatną kompozycję z jednego tylko kwiatka. Do tego ozdobna biała ramka ze zdjęciem syrek mojej córci i wymowne hasło ;) Nie wiele naprawdę potrzeba!


Ciekawa jestem czy ktoś podejmie wyzwanie? CZEKAM :D
 Ki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz