poniedziałek, 25 kwietnia 2016

wyjątkowa rameczka!

Witajcie! lada dzień mój Potomek będzie obchodził 4 urodzinki - co widać na załączonym obrazku ;)

Czas tak szybko leci, że mimo, iż planowałam to od wyjścia ze szpitala, dopiero teraz udało mi się jakoś zgrabnie wyeksponować jego bransoletkę szpitalną :P Długo się zastanawiałam jak podejść do tego tematu - prawie 4 lata ;) - ostatecznie jednak padło na maleńką ramkę...


Chciałam, żeby trochę się w niej "działo", ale nie za dużo... żeby jednak to bransoletka była najważniejsza - stąd jasne, delikatne kolory.


Żal mi było tego beżowego papieru bazowego, więc zastosowałam pewien myk - wycięłam sobie z niego mniejszą rameczkę, a powstałą dziurę zakleiłam niebieskim kwadratem. Dziury nie widać, są warstwy i jeszcze wszystko do siebie pasuje :)


I nie widać, że ze mnie taki skąpiec :P
Pozdrawiam Was serdecznie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz