czwartek, 1 grudnia 2016

GDT - świąteczne inspiracje (01)

Witajcie ... przez najbliższe dni na naszym blogu będziemy gościć zwycięzców 
tegorocznych wyzwań, którzy zechcieli przygotować dla nas świąteczna ścinkową inspirację.  
Tak, tak ścinkową bo u nas nic się nie zmarnuje ;)

---

Hej :) Mam na imię Agata, vairatka w sieci, pełnoetatowa mama, 
od czasu do czasu - pełnoetatowy rękodzielnik. Zapraszam na bloga ----> klik ...



Cieszę się, że mam możliwość stworzenia pracy na Waszym blogu, zmobilizowałam się, by choć chwilkę poświęcić moim ścinkom. Bo ja mam ogromny problem ze ścinkami :/ wychodzą u mnie ze wszystkich kątów i brakuje mi czasu, by się nimi zająć :/ A przecież trzeba tak niewiele, by z kilku zalegających paseczków zrobić prostą kartkę! 



Poniższa kartka powstała w całości z resztek (oprócz bazy oczywiście..). Paseczków w świątecznych kolorach leży u mnie na biurku teraz mnóstwo. Białych pasków papieru wizytówkowego odcinanych z formatu A4 do kwadratowej bazy kartek - już nie zliczę... Wystarczyło je zebrać w całość, skleić i zszyć - i powstała kartka :)


Pozdrawiam
vairatka


2 komentarze:

  1. Świetna inspiracja, ścinek zawsze powstaje pełno, a jak fajnie można je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta, ale niesamowicie piękna - wspaniała inspiracja.

    OdpowiedzUsuń