piątek, 9 grudnia 2016

GDT - świąteczne inspiracje (08)



Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za zaproszenie  i możliwość dzisiejszego inspirowania. Mam na imię Tatiana, w blogowym światku występuję jako Tina J. Czasami lubię sobie potworzyć. Moje ręce uwielbiają ciachać papierki i szydełkować. Ci co mnie znają już o tym wiedzą. 


Dziś chce wam pokazać moją Wam moją ścinkową skarpetę. Zrobiłam ją z papierowych świątecznych ścinek. Paski ponaklejałam obok siebie,  na wierzch nakleiłam białe "palce" i "piętę",  które przeszyłam ściegiem maszynowym - zygzakiem. Całość nakleiłam na kontrastowy papier, a potem już na bazę. Górną część skarpety otuliłam włochatymi włóczkami  i nakleiłam na skarpetę jako ściągacz :) Całość pociapałam troszkę białą farbką. Zrobiłam trzy zembossowane na złoto gwiazdeczki. Napis to gotowy naklejka. Na koniec nakleiłam poinsecję, którą pociapałam farbką i posypałam brokatem. Pod kwiatka dodałam gazę (ma być zwiewnie, ale czy jest?) Kartka jest prawie na płasko i mieści się w kopercie C6.


Pozdrawiam  


6 komentarzy: