piątek, 15 lutego 2013

Podsumowanie wyzwania wg kursu

Witajcie! Z ogromnym poślizgiem, a to dlatego, że zima co do poniektórych wróciła i niebywale ślisko się zrobiło ;) ogłaszamy wyniki wyzwania wg kursu na śliczny kwiatek. Pojawiło się mnóstwo wspanialych prac, kwiaty, które powstały w Waszych rękach zachwycają swoją urodą! Ale do rzeczy...

Główną nagrodę zasponsorowaną przez:

 

Otrzymuje...






Skontaktuj się proszę z nami mailowo na scrapscinki@o2.pl
Mamy dla Ciebie jeszcze banerek na blog:




Ponadto, tytułem Gościnnej Projektantki chcemy wyróżnić tym razem aż dwie osoby!A kogo?

Ewę Jurewicz




oraz

Chasia






Gratulujemy! Skontaktujcie się proszę z nami na scrapscinki@o2.pl


Dziękujemy Wam serdecznie za zabawę!

3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni. Osobiście też czuję się wyróżniona - ślicznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie i za wspaniałą zabawę! Bo kursik bardzo mi się przydał i teraz non stop ciągnie mnie do wytwarzania kwiatków :) Gratulacje dla wyróżnionych!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. OO ale się zdziwiłam:) Aż mi się buśka uśmiechnęła:):)
    Bardzo fajna zabawa i zmobilizowała mnie przynajmniej do ruszenia masy ścinek, które jakimś trafem mi się mnożą:):)
    Bardzo dużo fajnych prac zresztą powstało w związku z tym wyzwaniem:)

    OdpowiedzUsuń