sobota, 25 lipca 2015

Folkowy magnes :)

Witajcie!
Tym razem ja mam okazję zaprezentować Wam swoją pierwszą inspiracyjną ścinkową pracę  :) i jako, że uwielbiam robić magnesy - jeden z nich chciałam Wam dziś pokazać!

Folkowe wzory zachwycają mnie swoją energetyczną mocą i zawsze żal mi wyrzucić choćby najmniejsze skrawki takich papierów, dlatego zbieram ścinki i tym razem ozdobiłam nimi ikeowski magnesik, który od dawna wisiał nad moim biurkiem, jednak dopiero teraz doczekał się scrapowej oprawy :)

Magnes ma niecałe 10 cm średnicy, dlatego do tła użyłam dwóch rodzajów wzorzystych papierów, a miejsce ich łączenia przykryłam kawałkiem wstążeczki - początkowo tylko białej, jednak okazało się, że potrzeba też granatu, co by nie było za mdło, a jednak bardziej wyraziście :)


Rzadko łączę ze sobą tak dużo różnych wzorków - na co dzień wolę więcej "ładu i składu" w pracach, ale przy folkowych motywach chyba wolno trochę zaszaleć ;) Starałam się jednak zachować kolorystyczny umiar, co by nie było za dużo chaosu i napis łatwo wyróżniał się z tła - w tym celu chorągiewki podkleiłam też kosteczkami 3d. W ogóle ścinki świetnie nadają się do wycinania z nich chorągiewek, literek czy jednego i drugiego jednocześnie :P  a jako, że ten magnes to również mały pojemnik - w sam raz nadaje się na przechowywanie drobnych resztek! 



Mam nadzieję, że zachęciłam Was do spojrzenia łaskawie na swoje ścinki i sklejenia z nich magnesów!

pozdrawiam :)
Szafran


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz